משרד החינוך מתערב במודיעין עילית: 'נלחם באפליה'

במכתב כותב זהבי כי על הסמינר להשלים את קליטת התלמידות עד ליום שני הקרוב בשעה עשר בבוקר אחרת המשרד יפתח נגדו בשימוש הסמכויות העומדות לרשותו.
admin2 4 Comment on משרד החינוך מתערב במודיעין עילית: 'נלחם באפליה'

נלחמים באפליה • מנהל המחוז החרדי שלח מכתב חריף למנהל סמינר 'נתיבות חכמה' בו הוא דורש ממנו לקבל שתי תלמידות • מנהל הסמינר הודיע: אין בכוונתו לקבל את הבנות ותקף את משרד החינוך כי אינו הסמכות לקבוע את מי עליו לקבל

משרד החינוך צילום: פלאש 90
במכתב כותב זהבי כי על הסמינר להשלים את קליטת התלמידות עד ליום שני הקרוב בשעה עשר בבוקר אחרת המשרד יפתח נגדו בשימוש הסמכויות העומדות לרשותו.
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שיבוץ בנות הסמינרים בעיר מודיעין עלית במהלך השנים האחרונות לא לווה בהתערבות משמעותית מטעם משרד החינוך, אלא שלקראת שנת הלימודים הבאה ככל הנראה יצטרכו מנהלי המחוז החרדי במשרד החינוך ללכלך את ידיהם בכדי ליישב את הסערה בעיר החרדית השקטה.

כזכור, פניות רבות זרמו במהלך השבוע האחרון לכתב 'קול חי' מצד הורים מודאגים, בעקבות החשש כי בנותיהן יהיו ללא סמינר בשנת תשע"ז, יחד עם זאת מידע פנימי שהגיע מבניין העירייה בקריית ספר העיד על כך שמספר הבנות ללא סמינר גדול משחשבנו, ולעת עתה עומד על יותר מארבעים בנות.

40 בנות במודיעין עילית ללא סמינר, וכולם מתכחשים

היום מתברר כי מנהל המחוז החרדי יצחק זהבי שלח מכתב חריף למנהל סמינר 'נתיבות חכמה' בו הוא דורש ממנו לקבל שתי תלמידות (ספרדיה ואשכנזיה) לאחר שועדת הערר מצאה כי הטענות לאי קבלת התלמידות לא נכונות, ועדת הערר החליטה כי אין כל הצדקה לסירוב קבלת התלמידות.

במכתב כותב זהבי כי על הסמינר להשלים את קליטת התלמידות עד ליום שני הקרוב בשעה עשר בבוקר אחרת המשרד יפתח נגדו בשימוש הסמכויות העומדות לרשותו.

במקביל התכנסה אתמול ועדת הערר בפעם נוספת ודנה בפניות נוספות. במסגרת ההחלטות שקיבלה אתמול הועדה הוחלט להעלות שישה מנהלי סמינרים לערר ודיון אצל מנהל המחוז לאור הנתונים שהוצגו בועדה לפיהם לא נמצאה הצדקה לאי קבלת התלמידות.

עד כה הוכנסו כבר 23 תלמידות בזכות ועדת הערר. יש לציין הבוקר פורסם כי מנהל הסמינר הודיע למשרד החינוך כי אין בכוונתו לקבל את הבנות ותקף את משרד החינוך כי אינו הסמכות לקבוע את מי עליו לקבל.



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    זה מתחיל, הצרות מהמחוז החרדי רק מתחילות, עכשיו תאכלו את הכובע.

  2. 3

    מצוין כך זה עובד איתם, כי מנסיון לצערינו אנחנו מתגוררים בעיר הנ"ל וחוינו את אי קבלת ביתנו שלבסוף התקבלה אחרי עוגמת נפש לא נורמלית, הבת אחריה התקבלה כבר מחשוון רק בגלל שלמנהל של הסימנר לא היה עוד כח להילחם איתנו אחרי הצרות שעשינו לא על שלא קיבל אבל הם עושים את זה הרבה למשפחות שיש 3 בנות ויותר כמה שזה מצחיק הראשונה מתקבל השניה עושים לה את המוות והשלישית בזרועות פתוחות. המנהלים לרבנים לא שומעים אז הגיע הזמן שיתערבו בנושא ולא ישארו בנות בבית

  3. 2

    בעד כל הון שבעולם לא אסכים להיות מנהל סמינר או מוסדות, ולו בגלל פעם אחד שאצטרך לדחות נשמה יהודית

  4. 1

    צריך שמשרד החינוך יתערב!
    מה שלא הולך במח הולך בכח…
    למנהלי הסמינרים לא חשוב שעוד בת תהיה במסגרת חרדית! חשוב להם ה"מה יגידו"!
    אני גרה בעיר הזאת ומכירה את נסיונות הדחיה האלו מקרוב. כן. גם אותי לא קיבלו כי אני ספרדיה. ואת זה אמרו לנו בפרצוף.